2011. június 28., kedd

Bevezető

Ez a blog az elektronikárol, az építményeimröl fog szolni. Megpróbálok sűrűn irni de nem garantálom.

Most is több dolgon dolgozok és dolgoztam és mivel nyár van idő is van.
Friss építmény 1 labortáp de sajna nem működik, már javítgattam amit észrevettem de még mindig semmi.
Sajnos nem fogok tudni tul jó minőségű képeket csinálni 1 VGA-s telóval, de igyekszek szerezni valami jobbat...
Pár kép a folyamatról:
Ebböl lesz a nyák, csak idióta módon nem tükröztem.
 Itt a nyák még csak kézzel(filccel) van rajzolva de már kifúrva
Az előző bakibol adódóan csak erre az oldalra tudtam rakni az IC-t(LM324N)
 A maratás után, közben is csinálhattam volna képet meg filctisztítás előtt is... de már mind1.
 Az 1. alkatrész: az IC foglalat. Mely a másik oldalon van.
 Alul látni néhány ónpacát, azok már beszerelt alkatrészek amiketa következő képen lehet látni.
 Az említett alkatrészek. + háttér: forrasztóón:D és az IC(meg még ami ottvan:D)
 Itt már több alkatrész van beszerelve.
 Előző kép másik oldala.
 Még több alkatrész.
 És mégtöbb...
És végül az összes 1 helyen, azok a fénylő izék tranzisztorok: névszerint 2N3055-ök, de ezt majd a következőben, mint ahogy a kapcsolást, és a hibákat.

2. Építmény 1 lámpa, akkusfúróbal. Ajánlom a megépítését mert egyszerű, részleteket majd leírom a következőben...
Összetevők:
1 akkusfúró leégett motorral
H3-as izzó melyet a mai Tesco-zás alkalmával vettem 200ft-ért(megérte nem?)
és egy tükör az égőnek.
Végül 1 kép a kész gépről:
Azért a háttérbe a műhely-asztal mely a szobámban van.
Ennyi elég is volt mára. Legközelebb már 1 dologrol beszélek 1szerre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése