2011. június 30., csütörtök

Fúróbol lámpa.

Végre a lámpás történet. Úgy kezdődött hogy tesco-ban megláttam a H3-as izzót, kemény 200ft-ért, hazaértünk kimentem a garázsba, előszedtem a H3-as izzós foglalatom ami ilyen tükrös... a régi izzó eltört meg csúnya volt a fénye, azért vettem másikat.
Építés folyamatárol nincsenek képek...(akkor még nem létezett a blog...)
Előszedtem a fúrót, rátettem az akkut, és egy füstcsóvát bocsájtott ki. Minden füsttel működik, ha kijön belőle a füst már nem működik. A motorja adta be a kulcsot. úgyhogy kikaptam és nemtudtam mi legyen belőle, ekkor találtam a lámpát, rögtön bele is próbáltam, és bele is ment.

 Ez a világítótest immáron az új égővel.
Ugyanaz hátulrol.
 Itt látszik hogy nincs benne a forgásirányváltó, bizony 1 égőhöz felesleges.
Teljesen üres, csak a végében árválkodik az a tranzisztor. És persze kilógnnak a lámpa vezetékei.
És a test, üresen.
És mielőtt tudnék egy fénypróba-képet csinálni, fel kell tölteni, mert csak 10 percig birja... hisz ha számolunk: 2amper az akku, 55 Wattos az izzó, ja és 14V os az akku és 12 az égő. Rátok bízom a számolást, de nem 10 perc fog kijönni, de az a különböző tényezők miatt mégis annyi... Fél óra mulva jöhet a teszt.
 Ilyen fény nélkül a szobám fala, legalábbis a monitor fényénél a fényképezőm szerint.

És ilyen a lámpával, ugye hogy mennyivel többet lehet látni? Középen annyira erős(a tükör fókusza ilyen) hogy nem birta a teló...

Ezzel befejeztem mára. (reggelig)

Következőben a pakolásrol lesz szó, és igyekszek más projektekbe is belefogni mert unatkozok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése